کد خبر 1656873
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
بورس نمایه

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز (یکشنبه،ششم آبان) با ۳۰ هزار و ۷۲۷ واحد افزایش در ارتفاع دو میلیون و ۲۵ هزارو ۹۵۳ واحد قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با هشت‌هزار و ۹۱۴ واحد افزایش، ۶۷۰ هزار و ۲۰ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با چهار هزار و ۷۴۴ واحد رشد به ۳۵۶ هزار و ۵۹۰ واحد رسید.

امروز معامله‌گران در بورس تهران بیش از پنج میلیارد و ۷۵۷ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۱۲۵ معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

نمادهای «فولاد، فملی، نوری، ویملت، شهدیس، کچاد و شستا» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز با ۲۰۰ واحد رشد به ۲۱ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۲۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از چهار میلیارد و ۵۰۷ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۲۶ هزار و ۸۶۲ معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «آریا، فزر، خاور، وسپهر، سامان، حسینا و مارون» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

بازگشت بورس به کانال ۲ میلیون واحد +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    1 0
    آقای صیدی عزیز کشور در آرامش و امنیت برقرار و اقتصاد پا بر جا و بورس هم در حال رونق و بهاری شده است . اکنون با توجه به احوال خوش بورس انتظار است دامنه نوسان بورس هر چه سریعتر شش در صدی گردد . سهامداران تا کی بایستی چشم انتظار باشند . امید وارم فردا دوشنبه در معاملات دامنه نوسان شش در صدی گردد تا خیل عظیم سرمایه گذاران به کاروان بورس بپیوندند.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    1 0
    چشم ها منتظر افزایش دامنه بورس به شش در صد است . به امید خدا فردا بورس با شش در صد فعالیتش را آغاز می کند . آقای رئیس بورس یا علی بگو . بخشی از سرمایه گذاران منظر افزایش دامنه هستند و
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    0 0
    چرا نماد شلیا با وجود اینکه ۹۹ درصد نمادها طی دوروز گذشته۶ درصد رشد کرده اند هنوز روزی ۳ درصد منفی میشه چرا این سهم بعد از ۴۸ درصد افت قیمت هرروز توسط حقوقیها از کف قیمت جمع اوری میشه واجازه رشد به ان داده نمیشه مشرق عزیز لطفااطلاع رسانی کنید تا مسعولین بورس عدم رشد این سهم رو پیگیری کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس